KVALITET

Kvalitetsarbete är en central del av verksamheten som syftar till att säkerställa och förbättra kvaliteten på våra produkter men i synnerhet tjänster. En effektiv kvalitetsstrategi kan leda till ökad kundnöjdhet, minskade kostnader och förbättrad konkurrenskraft.

Genom att fokusera på kvalitetsarbete kan verksamheten inte bara förbättra sin tjänster utan också bygga starkare relationer med sina kunder. Detta leder till ökad lojalitet och en starkare position på marknaden. Vi ser kvalitetsarbete som en investering i framtiden som ger långsiktiga fördelar för både verksamheten och dess kunder.

Vi har implementerat ett kvalitetsledningssystem för att systematiskt förbättra våra processer, öka effektiviteten och skapa en kultur av kontinuerlig förbättring. Vi strävar efter ISO 9001 och involvera alla medarbetare i kvalitetsarbetet, vilket främjar ansvarstagande och engagemang.

Vi utför cisternkontroll och trycksättning med gas och är ackrediterade av kontrollorganet Swedac.

UTBILDING

Personalen utbildas fortlöpande utefter rollen, individens behov och branschens teknikutveckling. Våra interna utbildningar grundas i vår breda verksamhet förd i generationer.

Externa utbildningar för arbeten med brandfarliga varor och gaser, Heta arbeten och Byggarbetsmiljösamordnare för projektering och utförande (Bas P & Bas U)

Snabbanslutning